fredag 13. januar 2012

Veien til "superwomen"-land

Altså, saken er den at jeg har bestemt meg for å lage dette til en blogg som omhandler litt mer enn bare søm. Driver å putler med så mye om dagen at jeg bare må få uttrykt de i denne store verden - hjemmemamma som jeg er (dog er de i bhg store deler av tiden, men jeg er ikke ute av huset).

Derfor skal jeg endre etikkettene så snart jeg har litt mer tid.

For det første har jeg lenge jobbet med et overhengende mål: bli "superwomen". I min begrepsverden, så er det alle dere som baker, lager mat, holder huset i orden osv, osv. Ja, du vet sikkert hva jeg mener. Hos meg er det en lang prosess. Faktisk har den vart i snart 5 år. For det kom nemlig som et sjokk på meg at jeg ikke var slik da jeg omsider traff min kjære og magen vokste.

Men heldigvis så gir jeg ikke opp så lett, ei heller dette prosjektet. Det kommer enda til å ta noen år, men håper jeg er i mål sånn ca. når jentungen starter på skolen om et år eller to. Jeg er på god vei, og under etiketten: SUPERWOMENLAND (se til venstre) skal jeg holde dere oppdatert så ofte det skjer noen endringer. Desverre tar enkelte ting lengre enn andre å endre, men dere skal få følge med - jeg lover.

Og hvis dere er flinke til å kommentere, råde og oppmuntre, så kommer jeg kanskje i havn raskere. Bilder kommer også. Velkommen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar