fredag 13. januar 2012

Husvask

Vel, nå nærmer vi oss slutten på histore og kan snart konse om nåtid og fremtid. Men jeg har et par innlegg igjen før jeg er ferdig med fortiden.

Husvask. Skrekk og gru. Mannen er RÅ på dette, men hadde vært 100 ganger bedre at jeg tok det. Det lå langt inne, men er i siget nå. Hjalp at jeg fikk lillegutt (nå 15 mnd) i barnehagen og tok han fri fredager. Han elsker å hjelpe mamma med  vaske å rydde (sukk, det går raskt over gitt. Jentungen på snart 4 er over fasen). Så da benyttet jeg sjansen hver 2.fredag. Tar bad og WC osv når han sover (Nei E, vi DRIKKER ikke vannet fra do!), men vasker, rydder  og bytter på sengene når han er våken.

Em vinn-vinn-greie: Han koser seg halvt ihjel - jeg får vasket huset og vært SW

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar