tirsdag 14. juni 2011

Håndkler

Da har jeg fått brukt broderimaskina min igjen. Denne gang var det håndkler som stod for tur. Vi har jo flyttet til nytt hus, så ønske om splitter nye håndkler, var sterkt ønsket fra min side. Valget falt på at jeg ønsket å ha "fargekode" på de + navn. Dette tror jeg blir stilig i tillegg til at vi nå ikke lenger trenger huske hvem som er hvem sitt. Me to små barn, blir det lett kaos i dette. Så nå har jeg brodert 12 stk og 4 til venter bare jeg får handlet de inn. Det er 2 vanlige håndkler og 1 stort badehåndkle til oss hver. Nå mangler jeg bare et stort håndkle til gjester + et stort et til alle oss fire. Tenker to store og to små holder i første runde. Jeg gleder meg til badet er helt ferdig så vi kan begynne å bruke disse. Mangler bare tak og litt småting, så er vi igang. 

Og bare så det er sagt. Motivet kan jo endres i det uendelige, så når jeg er ferdig med mine egne skal jeg legge ut flere i shoppen som snart er oppe og går. 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar