søndag 8. april 2012

Nye tanker om Mingeling

Jeg glemmer nesten at jeg har blogg, men her kommer et nytt innlegg omsider.
I det siste har jeg fått noen nye tanker jeg vil dele vedr butikken. Jeg har nok tatt meg litt "vann over hodet" og ønsker nå og endre litt frem til jeg iallefall føler at tid og krefter strekker til.

Den fysiske butikken stopper opp. Jeg har ingen åpningstider fra mai (butikken er stengt nå pga et teaterprosjekt jeg har gående i Asker). Du kan fremdeles komme innom. Se, kjenne, ta på, bestille og kjøpe produkter. Men det vil være 100% verksted, og ingenting annet.
I stedet satser jeg hardt på markeder, homeparty, foreldremøter ect. I tillegg driver jeg nettbutikken. I tillegg kommer jeg til å stå utenfor butikker etterhvert for å markedsføre meg selv.

Så har du tips om hvor jeg burde være, så ta kontakt eller skriv en kommentar her inne.

Jeg kjenner at dette er nok for en stund fremover. Har rett og slett ikke kapasitet til mer, og jeg trenger all tid jeg kan på å lage produktene som skal selges.

Så nå håper jeg dere er aktive og hjelper meg med å finne steder jeg kan besøke. Ha en fortsatt god påske. Linda.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar