fredag 3. februar 2012

Jeg har flyttet, men ikke dit :)

Da er det endelig på tide med en ny oppdatering, og den er ikke liten heller.
Da jeg skulle hente nøkkelen i dag, fikk jeg en ekkel magefølelse om at ikke alt var som det skulle. Og det stemte. Han hadde tenkt og tenkt og ville mer for meg enn han hadde å tilby denne utålmodige jenta.
(Jeg kan vel si at jeg har sendt noen sms etter at det ble februar hihi)  Så han kom med et tilbud som jeg ikke kunne si nei til. Jeg har flyttet inn i en hybel/næringslokale på ca. 30 kvm til omtrent samme pris. Han vil virkelig gi meg en reell sjanse, så derfor dette tilbudet.

Her kommer det noen bilder av mitt nye paradis. Jeg kan neste ikke vente med å få det nok i stand til at jeg kan begynne å sy og tjene penger.

Bilde 1+2 er hovedrommet.
Bilde 3 er hobbykveldrommet (primært scrapping) evt kursing på sikt
Bilde 4 blir rent lager + utsillingsrom ved vinduet.

Disse smårommene er litt uklare hva jeg skal bruke til, så det får komme etterhvert som jeg får "bodd meg litt til". En ting er i allefall sikkert: Jeg MÅ ha et lager! Og siden det er stooore utstillingsvinduer i to av rommene, så må jeg bare få benyttet meg mest mulig av det. Fortsettelse følger når ting kommer mer på plass. Mangler endel hyller ect og siden jeg ikke kan banke noe særlig i veggene, så må vi bruke Ikea-løsninger.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar