lørdag 19. november 2011

Nissekjole til nissejenta vår


Jeg er lei av de kjedelige (beklager om jeg tråkker noen på tærne nå) og ganske triste nissekjolene som er å få kjøpt. Syns de er like alle sammen, hvert eneste år. Derfor hadde jeg lyst å lage min egen verson i år til begge ungene. Først ut er jenta vår. Vi ble begge storfornøyd. :) Som du kan se har det kommet på en ekstra detalj etter at actionbildene ble tatt. Knappene i halsen er egentlig trykknapper, men jeg har sydd på søte, svarte blomster utenpå. Ellers er det ribb i livet, juksepels i hetten og nederkant og bånd med hvite blomster på i armene. En snømann har også fått plass. Str. 104. Pris må jeg tenke litt på.

Nå står lillegutt for tur, og overdelen er allerede på vei inn i syrommet. Actionbilde av nissegutten kommer så snart den er ferdig om et par-tre dager.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar