onsdag 26. oktober 2011

Jeg har fått pakke!


Jeg har vært med i en hemmelig venn runde på Sykroken. Vi får noen hint om hvem det kan være, men må selv gjette utfra hint i gaven og hvem som er påmeldt. Utrolig artig, og jeg håper også min HV blir glad for sin gave. 

Dette fikk jeg: Helt aldeles nydelige sokker til begge to. Og det passet såå bra, for jeg satt akkurat her og lurte på om jeg måtte gjøre det selv eller om jeg skulle spørre min mamma pent om hjelp. Genser og lue til storesøster. Helt herlig det også. Og ikke minst lue til lillebror. I tillegg fikk jeg glidlåser som jeg så absolutt trenger, nesten så jeg tror du har flaks der også mht hva jeg trenger om litt Og ikke minst fikk jeg sjokolade. Den driver jeg å nyter i det fulle nå. Brevet var vakkert skrevet. Tusen, tusen takk min HV. Jeg vet det er ei som kommer i nye klær i bhg i morgen, men hvordan jeg skal forklare hvem hun har fått det av, får jeg tenke på i natt *fnis*

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar