tirsdag 21. september 2010

Applikasjons-veggbilde til snuppa

Jeg venter på lillegutt og siden jeg er godt moden og det virker som han snart er klar, så blir det mer venting enn uten noen tegn. Fødsel kan igrunn skje når som helst, så jeg får ikke reist så langt. Derfor fant jeg ut at jeg skulle prøve meg på en drøm jeg har hatt lenge. Nemlig å lage et applikasjonsveggbilde til snuppa. Hun elsker disse dyrene på bilde og derfor ble valget enkelt når jeg skulle finne motiv. Dyrene er laget av filt og mange av øynene av brukte knapper jeg hadde liggende. Utover dette er det bomullsstoff resten. Bak er det et helt enkelt, svart bomullsstoff. Nå blir utfordringen å finne ut hvor det skal henge. Det måler ca. 60 x 100 cm.

Planen er å lage et til lillegutt også, så vi får se hvor lenge han venter med å komme seg ut. :)






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar